Bästa sexet..

Har ni lust att berätta? :)

Jag tänkte på hur konstigt sådant kan vara, det är så mycket som spelar in. Känslor och känsla, humör mm. Jag tycker fortfarande, konstigt nog, att mina första gånger var de bästa. Jag och killen som jag hade varit tillsammans med tidigare hade sex kanske 4-5 gånger, och trots att jag haft mycket mer sex med mitt senaste ex o så, så var det där första det bästa. Jag undrar varför, vi var ju så oerfarna liksom;) Men han hade verkligen känsla för vad han gjorde, han är även den som varit bäst på att kyssas av alla jag kysst. Han kysstes sådär så att man ryste i hela kroppen. Och så var han väldigt uppmärksam på mig, hade sjukt het kropp och ganska stor .... Jag vet att alla säger att det är tekniken och inte storleken som räknas, men jag tror på en blandning;) Tror vi bara körde missionären men jäklar va skönt det va;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0