Hmm känner mig liiite korkad

Haha ni skulle bara veta. Skäms för att berätta det, men men. Min lägenhet har varit kall sedan jag flyttade in, så det slutade med att jag gick ner och sa till dem att komma och kolla på varför den är det? Okej, en snubbe kommer upp och kollar, stänger till ventilen lite mer, och upptäcker sedan varför jag inte kunnat öppna fönstret. Det hade hamnat i något mellanläge så att man inte kunde öppna det, men det var heller inte helt stängt. Så där läckte det in luft, vilket troligen var enda anledningen till att det är så förjordat kallt här, till exempel när man vaknar..:P
Smart av mig att inte ens kolla det?! ;) Jaja what to do? ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0