Hmmm..

Jag var på tjejkväll i lördags och då pratade vi sex, sex, killar och lite mer sex. Och resor fick vi nog med på ett hörn, vilket nog slutade med att vi diskuterade vilka länder vi haft sex i iofs;)

Men en grej jag tänkte på, som jag vet att jag diskuterat med några killkompisar också, e det här med att suga av en kille medan han kör bil. Hälften av oss tjejer hade gjort det, de andra såg lite förskräckta ut vid tanken. Det fick mig att fundera, är det vanligt? Haha ni får svara anonymt om ni  vill men jag blev bara så nyfiken;) Jag vet några killkompisar som blivit avsugna när de kört också, det är liksom lite spännande, chansen att bli "påkommen" av andra bilister e ju gaaanska stor;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0