Singel

(förlåt att jag inte skrivit på ett bra tag, har varit bortrest..:))

Men tänkte bara säga att det är så underbart att vara singel!! "Testa sig fram" för att lära sig precis vad man vill ha hos en kille, vad man uppskattar o allt. Leka runt lite, vilket jag aldrig riktigt har fått göra eftersom jag haft några långa förhållanden och inte varit singel på jättejättelänge...:)

Försöker för övrigt fortfarande komma över Honom, vilket går bättre och bättre nu. Men fortfarande, jag har känslor kvar.

Gillar vad min kompis sa när jag o mitt ex gjorde slut:
The best way to get over one man, is to lay down under an other

På något sätt så stämmer det. Eller jag menar iaf att... Ja... Jag tex har börjat flirta med några riktigt goa killar, vilket hjälper mig att komma över Honom. Och även om jag inte har sex med dem så tycker jag att citatet är lite träffande ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0