Suck

Jag har sagt det förut o tänkt det förut. Men imorrn är sista chansen, jag kan inte ge dig fler.
Han kom ju hit, trots att han bor så långt bort, o var världens gulligaste, låg o höll om mig hela natten bland annat. Sjukt skumt för jag brukar ha svårt att sova med folk, men inte med honom, inte alls.. Men iaf, eftersom han fortfarande inte säger ngt om ngt, mer än "vi ses o hörs", så bestämde jag mig för att nu jävlar orkar jag inte mer, jag vill inte känna det här jojo-humöret, inte veta om man ska våga vara lycklig eller inte bara för att du inte kan svara på vad du vill med det här.

Så ikväll bestämde jag mig för att nu måste du svara. Frågade honom först varför han kom hit? För att han ville träffa mig sa han. Okej Varför, frågade jag. Så skrev jag att Han fick tycka att jag var jobbig om han ville men jag tycker han e jobbig för att man aldrig vet vart man har honom. Så skrev han att de va lugnt, de va han som va jobbig. ja fråga varför o han svarade att han bara e sån. Det tyckte jag var en dålig ursäkt.. sedan var jag tvungen o springa, skulle iväg på en grej.
När jag kom tillbaka frågade jag honom igen. Jag sa att jag ville ha svar för att jag inte orka med det här någe mer. O han sa att det var massa grejer, men att han inte orka ta det nu, utan vi skulle ta det imorrn. Jag, som hört den kommentaren 100ggr från honom meddelade honom det, varpå han blev irriterad o sa att han var tvungen o sova o att vi skulle prata om det imorrn. Frågade också tidigare om han ens brydde sig eller om han bara playade? Han svarade att de va klart han brydde sig, varför skulle han playa? Jag kom på lite för många svar på den frågan..=P Sa dock inget. Men iaf det slutade med att han loggade ut o sa att han va tvungen o sova o att vi skulle prata imorrn.

Last chance
I know I deserve better than this treatment
Why don't you just understand that
and  stop hurting me?

Love you
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: ja den är så fin :)

2008-11-04 @ 01:58:54
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: andreas

Stackars. Cool blogg iallafall :)

2008-11-04 @ 02:17:42
URL: http://andreasschreiber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0