it's just a game - your game

I'm through with playing by the rules of someone elses game
/Wicked the musical

That's what it feels like. It feels like I'm a fucking brick in your f*ing game, following your rules. You're a head player in your own game and you're loving it.
You have control.
I don't.


Det gör ont att känna att man är en spelpjäs i någon annans spel. Man spelar med utan att veta reglerna, för dem har Du gjort. Så känns det just nu med killen jag gillar. Jag vet verkligen inte vart jag har honom,

vad ska jag göra?

Förslag?

Sex..

Jao jag sov hos honom inatt igen. Meningen var att vi skulle se på film och så, för jag var sjukt trött. Det började med film och slutade med sex...
Lite bättre än igår morse, jag slapp vara överst hela tiden, men det var lite tråkigt med bara vanligt in-ut-sex. Tröttnade till slut o rullade av. Han påstod att jag väckte hans syrra, jag var tydligen inte tillräckligt tyst....:P

Imorse sa han iaf något som kanske kunde tydas som att jag vet lite bättre var jag har honom, men jag vet inte. Skriver mer sedan, måste jobba

Imorse. Kondom?!? =/

Ja men imorse blev det av ändå. Trots att jag var sen såå.
Det var skönt men jag hatar att vara "on top". Okej det är skönt, men mitt självförtroende tycker inte om det, plus att jag gillar att vara underst. Eller iaf lite omväxling. Men skönt var det iaf.

Sedan efteråt kom jag på:
Helvete vi använde inte kondom!

I know where I've been, but I don't know where he's been.


Måste gå och testa mig, för första gången någonsin. Jag har ju faktiskt bara varit med oskulder innan.

Igår kväll

Okej så det hände en del. En del av det jag ville skulle hända hände, och en del gjorde det inte.
Det började med att jag kom dit ganska sent pga lite olika grejer. Vi sitter och pratar ett tag, ligger och myser ett tag och sedan blir det lite mer avklätt.
Jag har tyvärr världens sämsta självförtroende i sängen, så jag kände mig allmänt obekväm i situationen och ville inte gå hela vägen. Han undrade vad det var och om jag inte ville och om jag ville prata om det..? (Omtänksam?!?) Jag sa som det var, att jag vill men att jag har sjukt dåligt självförtroende och så. Då säger han att han inte fattar hur jag kan ha det, för han tycker att jag är både snygg och sexig, och att jag utstrålar självförtroende.
Så jävla gullig!

I vilket fall som helst, han frågar om jag vill sova där, vilket ju var en av grejerna jag ville.
Däremot vet jag fortfarande inte vart jag har honom, han känns ju inte riktigt som en player, men på samma gång känns det inte som att han vill något allvarligt..?

Ikväll?

Ikväll ska jag tydligen träffa den här "playern". Vi får se vad som händer, lovar att hålla er uppdaterade.
Vad jag vill att ska hända är väl att han ska säga något som får mig att förstå bättre vart jag har honom. Jag vill även sova/"sova" med honom, men eftersom att han är så kass på att föreslå sådant, och jag inte vill vara den som föreslår det, så.. Jaa.. framtiden är oviss.;)

Wish me good luck

T9-fel

Jag skulle precis skriva ett mess och fråga en kompis om han hade grejerna med sig. När jag kollar på vad jag har skrivit står det "Har du grekerna med dig?" Haha som tur var kollade jag innan jag skickade;)

Player?

Alltså jag skulle väldigt väldigt gärna vilja ha klarhet i vad en player är? Exakt? Vad är definieringen och hur skiljer man mellan en player och en allmänt knepig kille? Hjälp?!?
Enligt min tjejkompis så är det skillnad mellan en "smart player" och en "vanlig player".

En smart player är någon som inte bara playar för sex, utan även för närhet. Personen i fråga har dock inget som helst intresse av ett förhållande, utan kommer att dra sig ur så småningom. Detta gör nog ondare än att bli playad av en vanlig player.

En vanlig player är någon som playar för stunden mer, och oftast mer för sex...

Kan detta stämma eller vad tror ni?!?


Anledningen till att jag frågar är att jag tror att jag håller på att bli playad av en smart player. Jag vet iaf inte vart han står, när man träffar honom är han världens gulligaste men däremellan känns det som att man inte betyder så mycket. Och han vägrar diskutera det, han säger att han har svårt för sådant, men ändå kan han vara väldigt omtänksam. Får inte ihop den här killen, Hjälp mig?!? Vad tror ni? Jag gillar honom väldigt väldigt mycket....


Välkomna!

Hej alla läsare!
Varmt välkomna till denna oerhört ärliga blogg. Här tänker jag skriva ALLT om mina känslor och sexfunderingar, och en del om mitt sexliv också.

Hope you'll find it interesting

Puss

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0