Förlåt

Jag har varit kass på att uppdatera på sistone, har bara inte orkat faktiskt.
Nu har det hänt en hel del. Trots att jag saknar Honom har jag nästan kommit över honom. Makes sence? Ingen aning, men det är så det är iaf.
Och så har jag ju fått ett annat "ragg". Väldigt söt men kan vara ganska barnslig ibland. Problemet är att när vi har strulat så har han försökt få in handen innanför mina byxor, o jag har inte tyckt att det känts rätt, så jag har tagit bort den, men han fattar inte. Vad ska jag göra?! Säga det till honom? Hur??
"Ursäkta, vi kan nog inte ha sex för jag kan vara fruktansvärt obekväm i den situationen, o det känns inte rätt nu..? Men jag hånlgar gärna med dig."

Uuuush. Vad göra liksom? Vill på något sätt gå ganska lugnt fram med honom för jag känner honom inte såå bra än.
Tror jag e rädd för att inte ha/få ha kontroll. Med Honom hade jag ingen kontroll, han skulle ha de hela tiden, utan att försöka göra sig märkvärdig, men de var bara så. O det fick mig att känna mig utnyttjad, o de vill jag aldrig känna mig igen. Kanske e därför..?

Men fan min P-ring! Skulle satt i den i lördags, men orkade inte o ville göra de när jag hade tid så jag kunde få den o sitta rätt o så, men har fortfarande inte satt i den, vilket betyder att jag inte får ha sex på en vecka. Vilket e dumt, om jag nu skulle vela ha det med mitt "ragg" (vet inte va ja ska kalla honom:P).
Trassel:P

Lovar att hålla er mer uppdaterade nu:P

Puss!
/me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0