Sexterapi...

Eftersom jag är så sjukt osäker i sängen, får för mig att min kropp är fel o rädd för att göra fel, så har jag nu bestämt mig för att det ska bli ändring på det här, vill ju också kunna njuta av sex ordentligt...

Så nu har jag börjat prata sex. Ordentligt, med många av mina vänner. Igår till exempel tror jag att jag diskuterade ämnet i typ 5-6 timmar med en kompis, o det kändes genast mycket bättre. Komplexet över min rumpa, som jag personligen tycker e de fulaste som finns, ska jag INGNORERA. Försöka iaf, jag menar tänder killen på mig så lär han inte bli avtänd av min rumpa, eller hur? Hmm.. Sedan att våga pröva nya saker i sängen, och inte vara rädd för att göra fel, jag ska försöka att inte se det så allvarligt utan se det som att sex är kul. Och ett annat råd som jag fick, som jag allvarligt funderar på: Supa sig full innan... Jag tror det kan bli bra, då släpper ju många hämningar o blygheten. Men tänker ju fortfarande inte ha sex med vem som helst, men ni fattar kanske..?

:)

Dags o kila, ska ut i regnet;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du vågar och har kompisar att prata med det om!

Många känner trots allt likadant många gånger, och nästan lika många har sätt att lösa det på, alla har råd att ge.



Allt handlar om att bli bekväm i situationen, det ärom obekväma sakerna som ska bort :)

2008-11-10 @ 01:06:52
URL: http://gettnabo.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0