Bond?

En fråga till alla er:

Vad tycker ni om Daniel Craig som Bond? Hot or Not?

Själv tycker jag att han är het, men två av vännerna jag såg på Bond med idag tyckte att han var en ful gubbe mer eller mindre...:P Jag säger: gimme....;)


En annan grej jag funderade över är det här med amerikanska fysiska lagar?

* Två bilar krockar i tex Sverige: De blir tillbucklade och en av dem kan i värsta fall börja brinna.

* Två bilar krockar i Usa: De sprängs. Eller om huvudpersonen i en film sitter i en av bilarna, sprängs bara den andra...

Konstigt det där med fysikens lagar på olika ställen i världen;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessie James

Daniel Craig är as het som bond!

Hur klockren som helst!

Älskar hans dialekt :]



sv: Jo en skön mix av typ det mest är nog att föredra skulle jag tro :)

2008-11-04 @ 07:03:03
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0