Dåtid. Minnen från en svunnen tid

Jag rensade precis meddelandena på facebook, och hittade några gamla mellan mig och mitt X. Jag blev faktiskt ledsen, för där stod så klart och tydligt, svart på vitt, anledningar till att han har fått mig att sluta lita på folk. Jag litar nämligen inte på att någon gör så som dem säger längre. Och jag litar inte på mig själv, jag tror inte att jag är värt något i någon annans ögon, varför skulle jag vara det liksom? När du hela tiden glömde saker som du sa till mig att skulle hända, eller saker man sa till dig som du heller aldrig kom ihåg. Hur betydelsefull kände man sig då? Det jag sa var inte viktigt nog att komma ihåg, och du stod aldrig upp för mig. I slutet fick du mer självförtroende och började säga vad du tyckte, men eftersom du var så ovan vid att göra det, uttryckte du dig så klantigt så att vi började bråka. Men att ha någon som inte kan säga vad han tycker, aldrig ställer upp på riktigt, inte kom ihåg saker man sa eller saker han sa att han skulle göra, det sårar.
Helvete vad det där förhållandet förstörde mig. Har en lång väg att gå tillbaka

Men man kan aldrig skylla på någon annan

Kommentarer
Postat av: scream and shout

Tack så mycket! Och vilken tur att allt verkar fungera som det ska.



Förövrigt så kan jag meddela dig att jag känner till precis den där känslan av att inte kunna lita på någon. Dock så har jag aldrig fått det raserat genom ett förhållande, men genom vänskap. Man lär sig att leva med det efter ett tag ;/

2008-10-03 @ 21:50:49
URL: http://screamandshout.blogg.se/
Postat av: ylva

tmp=accdc6cc8225490686531e7b575a77418b5c5a15" rel="nofollow">http://nakenylva.blogg.se/2008/october/fredag-1.html?tmp=accdc6cc8225490686531e7b575a77418b5c5a15



:)

2008-10-03 @ 21:51:48
URL: http://nakenylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0