Fyllesms

Ja vem har inte skickat sådana trevligheter:P Hmm inatt. Inga kommentarer;) haha


Nu tänkte jag så här: Hur blir ni när ni blir fulla?

Blir ni arga, alldeles för ärliga, elaka, totalt crazy, ganska dumma, eller hur blir ni?! ;D

Själv blir jag lite mer crazy än vanligt, smart (kommer på massa lösningar till saker och ting;)) Sedan kan jag bli lite mer öppet ärlig om saker och ting också. Brukar dock inte lyckas såra ngn som tur e..

En gång ganska nyligen när jag va full pratade jag i telefon med mitt ragg och lyckades berätta om mina sexleksaker. Helt utan att han ens frågat typ..:P De tyckte han var kul iaf;)

Kommentarer
Postat av: sofie

haha jag blir väldigt flörtig tror jag, säkert närgången också :P

2008-10-26 @ 18:21:35
URL: http://hotstuffs.blogg.se/
Postat av: sofie

tack tack :) jodå den var toppen

2008-10-26 @ 22:55:36
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0