Hjälp mig?!?

Ska det verkligen vara så här jobbigt, ska det göra så här ont?
Jag vill bara komma över dig ju, jag vill inte behöva bry mig.
Måste du komma in i mitt liv hela tiden och bräcka min vackliga mur som jag byggt upp?
Det skulle vara lättare om du inte hörde av dig alls,
så skulle min ilska kunna hjälpa mig.
Men som det är nu, så hör du av dig men du verkar inte bry dig jättemycket, bara ibland. Och det gör allt så oerhört svårt. Jag vet ju verkligen inte vart jag har dig. Snälla kan du inte bara höra av dig och säga något om det?!?
Men jag tror jag vet, och det gör ont att veta, att jag bara tror
Du vill agera som i ett förhållande, men du bryr dig bara när du själv vill, och när det passar dig, och mest när vi ses. Annars räcker det med ngt mess ibland eller några ord på msn.

Fuck I hate that I love you and that I don't know what to do about it!

Vad ska jag göra?! Hur ska jag lösa det här?!? ;(

Looking at myself in the mirror, I deserve better, I deserve better treatment. I know it.
But I still like you too much...:(

Kommentarer
Postat av: R

jag vet hur det känns att älska någon och inte känna sig älskad. försök ignorera honom och se om han kommer till dig. om det inte funkar ta ett seriöst snack med honom.Och visa dig stark i hans ögon, du behöver honom inte. du vill bara ha honom.

2008-10-02 @ 10:09:42
URL: http://rozah.blogg.se/
Postat av: nilla

men gumman vet precis hur de e o de e för jävligt:( känn dej stark som kommer du snrt glömma detta som ja gjorde men de tog et bra tag så håll ut.

2008-10-02 @ 13:05:02
URL: http://nillaone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0