Idag

Har jag tydligen ändrat mig. Knepiga flickebarn, knepiga känslor.
Nu känns det som att jag bara faktiskt ska vänta och se vad som händer mellan oss. Är inte lika desperat kär längre, men kär e jag, inge snack om saken ;)
Händer inget eller det fortsätter att verka skumt mellan oss tänker jag prata med honom, men vi har faktiskt bara dejtat en månad, så orka vara desperat? :P Fast lätt att säga när han kan reta gallfeber på en ibland genom att man inte vet vart man har honom alls. Men men..:)

Men nu är jag sjuuukt sugen på nachos chips, cola och mammas kanelbullar... Ska fixa de två första nu iaf, sen ska jag bara lägga mig och njuuuta:)

Puss!

Kommentarer
Postat av: aziza

hehe, nejda det tror jag inte ;D

2008-10-02 @ 20:22:54
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0