Kanelbullar

Å så var det då kanelbullens dag, denna dag marknaden hittade på för att kunna sälja mer av en produkt på just en dag. Eller en vecka iaf. Inget fel i det, egentligen, kanelbullar är riktigt yammy:)
Däremot stör det mig liite att jag, en dag som denna, en dag så jag är sjuuukt sugen på mammas eller mina hembakade kanelbullar (njee är inte så förtjust i affärens, de är inte lika saftiga och goda...). Att jag denna dag, befinner mig så långt hemifrån så att jag inte på något sätt varken kan baka eller få hembakade kanelbullar. Surt.
Men smart som jag ärhar jag helt enkelt flyttat dagen till måndag, då jag har bestämt mig för att baka kanelbullar;)
Puss!
                                                                   


Kommentarer
Postat av: ylva

när jag bakar bullar blir dom torra och min mammas blir om möjligt ännu torrare (y)

2008-10-04 @ 14:32:16
URL: http://nakenylva.blogg.se/
Postat av: Solina

den är jätte fin fast jag gillar inte sån mobil man drar upp eller så :P

2008-10-04 @ 15:07:14
URL: http://solinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0