Sjuk modelldröm

Ibland vill jag inte ens erkänna det för mig själv. För att det är en sådan sak man inte bör tänka, inte bör vilja. Men ibland så vill jag ju. Jag vill bli sådär vackert benig. Inte fult benig. Vackert. Men ändå kunna vara lite tränad så att det inte bara är skinn och ben.
Men jag väger ju 49kg.
Och jag Vägrar sluta äta för att nå dit, jag vet hur dåligt jag mår då, och det är det inte värt. Men jag ska börja med något som jag tror kommer göra saken bättre iaf. Jag ska (försöka!!) göra pilates varannan dag, skära ner på mitt godisintag och äta mat mer regelbundet. Pilates trimmar och formar ju kroppen på ett oerhört snyggt sätt, och eftersom jag inte vill gå ner i vikt så..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: JOANNA

God morgon!:)

2008-10-20 @ 07:38:27
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0