Suck:(

Trevligt att man får höra från en annan att han inte e så intresserad av att träffa mig o så, trots att han påstår motsatsen i smsen..? Ush jag blir inte klok på det här!
Varför ville ödet att vi skulle träffas så mkt under en period och sedan ingenting alls? Det gör ont, för jag har verkligen känslor för den här människan och då verkade det som att det var ömsesidigt.
Ödets ironi
eller
något annat?

vill ha dig i mörkret hos mig

giva me a chance
an other chance
and I won't be shy no more
I will give you everything
me

Kommentarer
Postat av: Jessie James

jomen jag har som fortfarande inte bestämt mig hurvida jag skall genomföra det hela eller inte :)

men vi märker väl :P



annars så tycker jag att du borde träffa honom öga mot öga och fråga honom. finns tyvärr inga andra sätt för att vara säker på vad en annan person vill. :)

XXX Jessie James

2008-10-27 @ 21:05:00
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: Jo eller hur, älskar den filmen, så fin ! :-)

2008-10-27 @ 21:39:06
URL: http://evelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0