Utnyttjad

Jag känner mig faktiskt det. Eftersom att varje gång vi ses, är det du som kysser mig först. Du som tar stegen. Men däremellan finns jag inte och du bryr dig inte om att höra av dig och fråga om vi ska ses.
Jo du kan höra av dig ibland på msn o du svarar på mess, men de e aldrig personligt. Ytligt.
Hur kan man vara ytlig mot någon man kan vara så omtänksam mot när man ses? Hur falsk e man då? Egentligen?

:(

Ush jag känner mig så utnyttjad:(

Jag vill hata dig, jag vill skrika, jag vill berätta för hela världen hur du e, hur jälva ont det gör att bli sårad så här, att du e en känslokall idiot som låter Den styra. Att du utnyttjar en, spelar med ens känslor och låtsas bry dig, sedan säger att du har svårt att få känslor för folk, det tar tid. för att få fortsätta utnyttja? För att inte förbinda dig det minsta. Kunna gå precis när det passar dig. För du har ju faktiskt inte "lovat" något.

Men jag kan inte

Jag är inte sån.


Men vad ska jag göra för det här gör ONT. Det smulade en redan krossad själ:(

Kommentarer
Postat av: Mr.Romance

låter som ett riktigt jävla äckel!

2008-11-03 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0