Igår kväll

Okej så det hände en del. En del av det jag ville skulle hända hände, och en del gjorde det inte.
Det började med att jag kom dit ganska sent pga lite olika grejer. Vi sitter och pratar ett tag, ligger och myser ett tag och sedan blir det lite mer avklätt.
Jag har tyvärr världens sämsta självförtroende i sängen, så jag kände mig allmänt obekväm i situationen och ville inte gå hela vägen. Han undrade vad det var och om jag inte ville och om jag ville prata om det..? (Omtänksam?!?) Jag sa som det var, att jag vill men att jag har sjukt dåligt självförtroende och så. Då säger han att han inte fattar hur jag kan ha det, för han tycker att jag är både snygg och sexig, och att jag utstrålar självförtroende.
Så jävla gullig!

I vilket fall som helst, han frågar om jag vill sova där, vilket ju var en av grejerna jag ville.
Däremot vet jag fortfarande inte vart jag har honom, han känns ju inte riktigt som en player, men på samma gång känns det inte som att han vill något allvarligt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0