Player?

Alltså jag skulle väldigt väldigt gärna vilja ha klarhet i vad en player är? Exakt? Vad är definieringen och hur skiljer man mellan en player och en allmänt knepig kille? Hjälp?!?
Enligt min tjejkompis så är det skillnad mellan en "smart player" och en "vanlig player".

En smart player är någon som inte bara playar för sex, utan även för närhet. Personen i fråga har dock inget som helst intresse av ett förhållande, utan kommer att dra sig ur så småningom. Detta gör nog ondare än att bli playad av en vanlig player.

En vanlig player är någon som playar för stunden mer, och oftast mer för sex...

Kan detta stämma eller vad tror ni?!?


Anledningen till att jag frågar är att jag tror att jag håller på att bli playad av en smart player. Jag vet iaf inte vart han står, när man träffar honom är han världens gulligaste men däremellan känns det som att man inte betyder så mycket. Och han vägrar diskutera det, han säger att han har svårt för sådant, men ändå kan han vara väldigt omtänksam. Får inte ihop den här killen, Hjälp mig?!? Vad tror ni? Jag gillar honom väldigt väldigt mycket....


Kommentarer
Postat av: Sanna

svar: haha jo det vart ganska coolt.

2008-09-28 @ 00:44:07
URL: http://sgavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0