Sex..

Jao jag sov hos honom inatt igen. Meningen var att vi skulle se på film och så, för jag var sjukt trött. Det började med film och slutade med sex...
Lite bättre än igår morse, jag slapp vara överst hela tiden, men det var lite tråkigt med bara vanligt in-ut-sex. Tröttnade till slut o rullade av. Han påstod att jag väckte hans syrra, jag var tydligen inte tillräckligt tyst....:P

Imorse sa han iaf något som kanske kunde tydas som att jag vet lite bättre var jag har honom, men jag vet inte. Skriver mer sedan, måste jobba

Kommentarer
Postat av: lisen

åh tack för kommentaren på min blogg. vad glad man kan bli för så lite :)

2008-09-30 @ 15:10:06
URL: http://liisenlundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0