Sämsta sexet

NÅGONSIN. Inatt. Alltså han lyssnade ju inte ens på mig när jag sa hur jag ville ha det och så. Ush. Alla fel man någonsin kan göra tror jag att han gjorde nästan. ;) Det är faktiskt ganska klockrent;)
Inget förspel. Pang på rödbetan. Alldeles för hårdhänt. Försöka få en att deap throughta genom att trycka ner ens huvut samtidigt som man juckar?! 69an utan att bli slickad. Bara hårdhänta fingrar. Finger i rumpan trots att jag sa till flera ggr att jag inte vill. Tömma luft från brösten genom nipplesen?! :P Nyp-klämma på brösten. Jättehårdhänt mot klitoris? Trots att jag sa till. Hårdhänt tom när ja förklarade att vi inte kunde göra ngt just då för jag hade blivit torr.

What's your worst?

;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ändå så ville du fullfölja?

2009-01-19 @ 12:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0